środa, 8 października 2014

No hej :)

Dziś mój dzień należał do tych dni ,kiedy wszystko idzie pod górkę..
Przypalona kasza,poparzony palec,wracanie się dwa razy do domu po zapomianą rzecz..
Nawet mój pies się zubntował i uciekał ode mnie w parku ,bo nie chciało mu się wracać do domu..
I tak przez cały dzień było coś nie tak..Wszystko było na nie..
Już chciałam zwalić winę za mój kiepski humor na jesień...ale...
Kiedy wracałam wkurzona do domu,nagle zaczął padać deszcz,zimne krople delikatnie uderzały mnie w twarz..
I nagle w jednej chwili,poczułam ogromną radość..
Pomyślałam sobie "halo,halo ktoś tu chyba przesadza i zapomina o swoim szczęściu,spojrzałam na swoje nogi,uśmiechnęłam się do Niego i z uśmiechem na twarzy poszłam dalej "



7 komentarzy:

  1. Deszczowa Szczęśliwa Dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszające szczęście,bo ta Dziewczyna ma śmiejące się oczy,Ona zrozumiała i doceniła,Ona zasłużyła na więcej...Rozczochraniec jeden :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha nie moge z tym Rozczochrancem ;) zawsze mam usmiech na twarzy jak to czytam;)
      Buziaki M.

      Usuń
  3. Tak jeszcze dodam sobie,że każdy borykający się z różnymi problemami,a ma "to coś",gdy promienieje szczęściem i przelewa na innych to co właściwie, również zasługuje na więcej o ile taka Wola Nieba ;)
    Buziaki buziaki. odezwij się na mego gmaila.........
    :-)

    OdpowiedzUsuń