środa, 26 listopada 2014

Coś ostatnio mój blog troszkę się przykurzył..
Dużo się dzieje i brak czasu na pisanie..
Ale dziś chciałabym poinformować o ważnym spotkaniu..
O spotkaniu ,które może dać wiele tym ,którzy są chorzy na raka,jak i tym ,którzy żyją obok takiej osoby..
Bo to właśnie my chorzy na raka spotykamy się razem by dawać sobie wsparcie ,otuchę i pomoc..
Te spotkania dają mi dużo pozytywnej energii,pozwalaja spojrzeć na wiele spraw z innej perspektywy i oczywiście dzięki nim poznaje wiele wartościowych osób..

SPOTKANIE WIGILIJNE DLA CHORYCH NA RAKA 14/12/14. Godz 16 .00
Patronat New Life Clinica 

52 Haydon's Road
London, SW19 1HL


Po wiecej informacji zapraszam TU

Pozdrawiam serdecznie B.

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że jest grupa wsparcia dla chorych na raka! Grupy pomagają, dają siłę i otuchę. Jestem wielką fanką spotkań grupowych, dlatego moje serce podkoczyło z radości po przeczytaniu Twojego wpisu!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem fanką takich spotkań :) człowiek nie może byc sam w trudnym dla siebie czasie.W KUPIE SIŁA HIHI

      Usuń