wtorek, 3 listopada 2015

No hej:)

Mało mnie ostatnio
Noga od tygodnia krzyczy ał 
Środki przeciwbólowe powodują senność a to powoduje,że śpię do późnego popołudnia...
Bardzo nie lubię stanu ogłupienia po lekach przeciwbólowych...
Tak więc ostatni tydzień przespałam...
Czekam na lepszy czas...



Nasz wyjazd na święta do domu,zostaje odwołany,w tym roku rak zaplanował za nas...
Ale nie ma tego złego i moi kochani Bohaterowie bedą świętować z nami w Londynie:)

Kochani proszę Was o promyczek energii w moja stonę:)
O małą modlitwę i uśmiech...

 Dobrej nocy wszystkim

11 komentarzy:

  1. Beatko jak widzisz ta wielka chmurę na niebie to odemnie moja energia nadciaga do Ciebie ;) Modlę i mysle o Tobie a niedługo tez odwiedzę a co i do świat to napewno sie tez zobaczymy bo my rownież nigdzie sie nie ruszamy Buziaki odpoczywaj xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest i modlitewka i energia i uśmiech :) Jestem z Tobą, Beatko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle o Tobie i modle sie za Ciebie. Pozdrawiam znad morza. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes silna kobieta i przetrwasz ten sztorm, ja w to wierze:-) i tak bedzie! Wysylam Ci duzo power mocy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Modlę się za Ciebie kochana...
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz co u Ciebie. Wierze, ze bedzie dobrze. Jestes w moich myslach i modlitwie, choc znam Cie tylko wirtualnie. Ania Gdansk

    OdpowiedzUsuń
  7. Co slychac ? przesylam cieple promyczki .. i do przodu !
    baska:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesyłam dużo pozytywnej energii :) Modlę się za Ciebie codziennie! Bądź silna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani dziekuje za mile slowa,modlitwe,energie jestescie wspaniali :)

    OdpowiedzUsuń