niedziela, 7 września 2014

No hej:)

Przeliczyłam swoje siły i zostałam kontuzjowana..
Tak to już jest jak się chce czegoś za szybko ,za bardzo i zapomni się o swoich ograniczeniach..
Moją spuchniętą kostką mój organizm dał sygnał,że narazie przerwa w ćwiczeniach..
Jednak te 5km to zbyt dużo,od teraz 2,5km i nie pięć dni w tygodniu tylko trzy..

************************************************************************************
Ostatnio podczas wizyty w NEW LIFE CLINICA,u Ewy ,spotkałam starego wyliniałego kota , który miał najpiękniejsze kocie oczka jakie widziałam, ;)
z całym szacunkiem dla mojej kotki Zi oczywiście ;)

CUDNE :)
Parę dni później wracając z pracy spotkałam Irlandkę Mery,kobieta spytała czy mogę kupić jej i dzieciom coś do jedzenia..
Zgodziłam się oczywiście ,kiedy czekałyśmy na zamówiony obiad ,Mery opowiedziała mi w skrócie swoja historię,bardzo smutną historię..
Patrząc w jej zmęczone oczy zobaczyłam coś niezwykłego,cieżko to opisać słowami..
Przypomniał mi się wtedy ten kot...
Nie bez powodu mówi się,że oczy to zwierciadło duszy..

DOBREJ NOCY WSZYSTKIM
(fasolko tzrymaj się,niech moc będzie z Toba :)

8 komentarzy:

  1. no niestety bywa i tak:(, szybkiego powrotu do pełnej kondycji:)!!! Ps: co to za fasolka:)? niech oczywiście moc bedzie z nia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,mam nadzieję,ze niebawem będę mogła znów trenować:) a fasolka musi narazie pozostać anonimowa:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie wiem czy ten kot był stary, ale zagłodzony i chyba bezdomny.
    Kiedy czarny kot ma brązowe futerko, to znaczy ,że brakuje mu mikro i makro...
    Gdyby trafił do dobrego domku byłby piękny kot z niego :-(
    Historie kotów i ludzi są podobne :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek był stary ,nie miał zębów. Napewno gdyby miał dom było by inaczej. Narazie dokarmia go Ewa:) wiec nie jest głodny.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. to juz wiem czyja ta fasolka:) myslalam, ze moz echodzi o cos innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czyja ta fasolka ,bo teraz ja nie rozumiem??? ;)

      Usuń
  4. w oczach jest wszystko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda,wszystkie emocje widać jak na dłoni :)

      Usuń