niedziela, 28 września 2014










RODOS ,GRECJA :)

Wyspa kamienistych plaż,falującego morza,słońca, które przyjemnie otula ciało,radości,uroczych ludzi...
RODOS ,cudowne miasteczko Lindos,białe domki,wycieczki skuterem,owoce morza,bryza na twarzy,rozczochrane od wiatru włosy,uśmiech na twarzy,miłość...
RODOS,kawa o 9 rano,sztywne od morskiej wody włosy,piegi od słońca,24H na dobę cudowne widoki,książka na leżaku,osiołkowe taksowki :)

Było cudownie...


PIERWSZY WIECZÓR. PRZYWITAŁ NAS OGROMNY KSIĘŻYC
:)
TEN WIDOK SPRAWIAŁ,ŻE MIAŁAM USMIECH NA TWARZY OD SAMEGO RANA :)

 
PLAŻA RODOS.

MOGŁABYM TAK GODZINAMI ODDAWAĆ SIĘ FALOM ;)


UCZESANA PRZEZ MORZE :)
JAK WIDAĆ W KAMIENIACH TEŻ MOŻNA ZAKOPAĆ ;)


CUDOWNE ULICZKI NA STARÓWCE.
.

NAWET NA RODOS ZNALAZŁAM BULDOGA FRANCUSKIEGO:)
OSKAR IDEALNY CHŁOPAK DLA MOJEJ ROXY.

LINDOS W ODDALI.

PRZYDROŻNI KOLEDZY :)
DI ,KAWKA TUTAJ CO NIEDZIELĘ???? :)
KRAINA MOTYLI.
BYŁO TAM ICH MNÓSTWO :)
NAJPIĘKNIEJSZA DROGA KRZYŻOWA JAKĄ WIDZIAŁAM.BYŁO BOSKO
OSTATNI ZACHÓD SŁOŃCA.LEDWO UCHWYCONY
KOCHAM RODOS,PRAWIE TAK SAMO JAK WŁOCHY:)
MY NIE CHCEMY WRACAĆ..





9 komentarzy:

  1. piekne zdjecia,a juz myslalem, ze zapomnialas o blogu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyglądasz :-)
    Z takiego urlopu też bym nie chciała wracać :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki Beatko! Całuski :)
    S.Magda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! I bardzo cieszę się, że odpoczęłaś!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cię w ciemnych włosach - jesteś urodzoną brunetką :) Pozdrawiamy serdecznie z nudnej i zimnej Ostrołęki :) Dżasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię moje ciemne wlochi:-) pozdrawiam Dzadzirko

      Usuń