wtorek, 2 czerwca 2015




NO HEJ :)

 Poczytując inne blogi trafiłam na posty o nazwie "tydzień oczami telefonu"
I szczerze powiem ,że bardzo lubię ten rodzaj wpisów,może dlatego,że lubię oglądać zdjęcia,sama nie wiem ;)
Tak więc zainspirowana innymi autorami blogów postanowiłam stworzyć swoja serię takich właśnie wpisów w postaci zdjęc z całego tygodnia.
Mam nadzieję ,że mi się uda i będę miała co fotografować aby się z Wami tym dzielić..
I oto właśnie mój pierwszy:

                                                "TYDZIEŃ OCZAMI TELEFONU" (1) :)


NASZA PIĘKNA ZDZISŁAWA,ZI,COCO,ZUŚKA
(KOTKA O WIELU IMIONACH;) )



WIĘKSZEGO KIJA NIE BYŁO????



DŻUNGLA



NAJPIĘKNIEJSZE KWIATKI..



ZIOMEK Z PARKU



OKULARY  NA WAKACJE ,GOTOWE ;)





KOCIA JOGA


CAŁE ŻYCIE Z GŁOWĄ W CHMURACH ;)




BEZ KOMENTARZA..

BALON W BELGII :)


ŁEB W STRONĘ SŁOŃCA












2 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysł aby "zdjęciować" tydzień, a podpisy są świetne pod zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń