niedziela, 18 stycznia 2015

Mała wskazówka :-)

              "Zadaniem ocalałych,tych którzy przetrwali raka(i tych którzy nadal dzielnie walczą),rozwód,żałobę i rozpacz,jest dawać świadectwo,nieść nadzieję ludziom wciąż szukającym drogi przez ciemną dolinę."

"Z naszego punktu widzenia  każdy dzień życia wydaje się prawdziwym cudem"
Regina Brett

Ten fragment towarzyszył mi dziś przez całą niedzielę...
Dał wiele do myślenia..
Czasem zapominam o tym,że każdy dzień jest cudem,czasem stres i zajmowanie się zbędnymi rzeczami przejmują kontrolę...
Czasem potrzeba przysiąść ,złapać oddech ,uśmiechnać się,przypomnieć o tym co mam i raz jeszcze podziękować,bo mam za co :-)

I ja Cię kocham Marysiu :*


2 komentarze:

  1. Dokładnie, każdy dzień jest cudem, jeśli tylko o tym zapominam to stram się przypomnieć to wszytko za co jestem wdzięczna mojemu Życiu. To bardzo mi pomaga :)
    I jeszcze jedno, dziekuję za to co przydażyło mi się w zyciu, ponieważ bez tych wszystkich rzeczy nie byłabym sobą , tu i teraz :)

    OdpowiedzUsuń