wtorek, 20 stycznia 2015







Przyjaciele :)

Dzisiejszy dzień może dlatego,że słoneczny odbył się pod znakiem przyjaźni ;)
Odwiedziłam moją kochaną Ewę po prawie miesięcznym nie widzeniu..
I jakoś tak ogólnie wspominałam sobie tych moich przyjaciół :)
Przyjaciel to dla mnie wyjatkowy KTOŚ:)
To ktoś kto  jest na dobre i złe , w zdrowiu i w CHOROBIE!! Specjalnie podkreśliłam ten wyraz gdyż sama na własniej skórze przekonałam się,jak grono kiedyś najbliższych mi przyjaciół zmniejszyło się gdy zachorowałam na raka..Na początku czułam smutek i rozczarowanie..lecz później słysząc wciąż te same tłumaczenia o tym ,że ktoś się bał odezwać ze względu na moją chorobę ,że nie wiedział/a co mówić,jak się zachować itd. Uświadomiłam sobie jedno a mianowicie to,że nie mam ochoty przyjaźnic się z tchórzami...Takim oto sposobem została tylko sama "śmietanka" hehe i czuję się z tym OK.Choroba zrobiła naturalną selekcję,zostali tylko Ci ,którzy mieli zostać a z czasem życie postawiło na mojej drodze nowych:)
Postanowiłam dziś o tym wspomnieć ponieważ słyszałam historię chłopaka,który miał setki przyjaciół z którymi bawił się i dogadywał kiedy wszystko w jego życiu było dobrze,na koniec kiedy poważnie zachorował w szpitalu odwiedzały go tylko trzy osoby..To przykre..



























Każda z tych osób wniosła to COŚ w moje życie..
Bez moich PRZYJACIÓŁ nie byłoby tak jak jest teraz:)  
P.S
O Rodzicach nie wspomniałam bo to dla mnie rzecz jasna ;)

Wam życzę przyjaciół na dobre i złe.
Sprawiających uśmiech na Waszych twarzach:)
Takich którzy będą.

Pozdrawiam B.


6 komentarzy:

  1. To smutne, ale w każdym, prawie każdym przypadku człowieka ze srakiem - słyszę to samo. Też przez to przechodziłam. Choroba weryfikuje...
    Zostały osoby, po których bym się tego nie spodziewała (serio!) i tak jest do dziś.
    Mam nowych znajomych, choć wirtualnych ;), ale dających mi dużo MOCy i poczucia bezpieczeństwa. Czasem te znajomości przenoszą się do "reala" :).
    Życzę Ci tylko dobrych ludzi obok Ciebie!
    Ściskam serdecznie, Ksena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie również życzę samych pozytywny ludzi obok :)
      To bardzo ważne by mieć Takich przyjaciół którzy dają MOC.
      I ja Cię sciskam Kochana :)

      Usuń
  2. Brusie, wchodze na ten post czytam o przyjacielach i patrze zdjecia .... mysle mnie tam nie ma! a tu pikus!!!! dziekuje kochanie ze uwiecznilas nasza wspolna fortke, ciesze sie ze cos wnosze w twoje zycie... Milo sie czyta jak piszesz pozytywne rzeczy. Buziaki Syska

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko jestes cudowna zakręcona pozytywna osoba ! Myślę ze takich tez ludzi masz obok siebie reszta jest nieważna ! Jestes jedna z niewielu osób ktora poznalam i juz polubialam ! Szczera odważną slodka dobra smieszna czula ! Mimo ze znalysmy sie krotko do dzis Cię wspominam i mam wielka,nadzieje ze jeszcze kiedyś będzie mi dane sie z Toba pośmiać :D trzymam za Ciebie mocno kciuki !! Aska z koziołka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Asiu:-) i ja mam nazieje,ze jeszcze kiedys sie spotkamy.

      Usuń