poniedziałek, 28 września 2015

No hej...

Uffff to był bardzo długi i ciężki dzień,dopiero spokojnie usiadłam by się do was odezwać ,napić się herbaty,trochę ochłonąć i złapać myśli...

Dzisiejszego dnia byłam przygotowana tylko na rezonans biodra, okazało się,że muszę też szybko przygotować się na chemię...może to i dobrze,ominął mnie wcześniejszy stres :)
Tak więc po 7 godzinach w szpitalu,7 próbach wkłucia podczas szukania żyły,rezonansie,kontraście,wizycie u lekarza i dawce chemii ,jestem w domu,otulona kołdrą ,wtulona w męża i zwierzaki,czuję sie bezpieczna...

Jutro kolejna wizyta w szpitalu,tym razem tomografia płuc...mam nadzieję,że skutki uboczne chemii nie dadzą mi bardzo popalić ;)


Organiczne sniadanie,dziś wyjątkowo nietrafione,wylądowało prawie
w całości w koszu ;) ale soki pycha:)

Papa smerf gotowy na zmagania ;)

Dzisiejszy obiad fuuuuj
Mam nadzieję,że dał srakowi w kość




Proszę Was o kolejny strzał pozytywnej energii lub małego kciukaska:)
Wiem,że to daje MOC.

Buziaki, dobrej nocy,ja zmykam spać jutro rano pobudka.



7 komentarzy:

  1. TRZYMAM WYCHUCHANE KCIUKI !!!
    baska

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiernie czytam i wiernie trzymam kciuki! Eliza

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko , wysylam Ci pozytywna energie - kilogramami !!! :))) Wierze, ze bedzie dobrze <3 Zycze Ci tez dobrego samopoczucia po chemii . Usciski od Edyty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. miliony sryliony tryliony i biliony kciukasow dla mojego malego Brusa aka Papcio smurf :******

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też trzymam Brusik i wysyłam pozytywną energie !!!! :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Beata wyrzucaj najgorsze mysli z glowy (zamieniaj zle obrazy na czarno bialy kolor, dalej zmniejszaj te obrazki az znikaja. Znajdz przyjemne obrazy, cieple i mile - rozwijaj ten obraz tak by przeszedl Ciebie.

    OdpowiedzUsuń