środa, 21 października 2015

No hej :)

Wczorajszy dzień mogę zaliczyć do udanych...
Uważam,że w chorobie,podczas złego czasu w życiu,ukojeniem są spotkania z rodziną i przyjaciółmi...
I właśnie wczoraj miałam takie spotkanie z ciekawymi rozmowami,śmiechem,herbatą,sernikiem;) i strzyżeniem Haha ( Sylwia pozdrawiam)
W takie dni odrywam się od rzeczywistości...

Teraz czekam na kolejnych przyjaciół z Niemiec i bardzo mnie to cieszy, bo im wiecej dzieje się obok mnie,tym mniej czasu na główkowanie o głupotach ;)



PYSZNY SERNIK,OCZYWIŚCIE TYLKO MALUTKI KAWAŁECZEK
CUKIER SZKODZI;)

KWIATY OD MĘŻA BEZ OKAZJI,ZAWSZE PRZYNOSZĄ UŚMIECH


BUKIET OD SIOSTRY TEŻ DAJE SZCZĘŚCIE I INSPIRACJE
DO POMALOWANIA PAZNOKCI ;)


STRZYŻENIE GRZYWY ;)








SPOKOJNEJ NOCY WSZYSTKIM :)

P.S
PAMIĘTAJCIE BY CIESZYĆ SIĘ Z MALEŃKICH RZECZY,NAWET Z KOLOROWEGO LIŚCIA ZNALEZIONEGO W DRODZE DO PRACY :)

4 komentarze:

  1. Dobrej nocy Kochana i spokojnego jutra.
    Mam nadzieję, że kolejne dni przyniosą lepsze wieści i że w końcu te schody się skończą... Przesyłam kilowaty pozytywnej energii i swoją modlitwę do Najwyższego.
    Trzymaj się najmocniej, jak potrafisz!
    Całuję, MSz

    OdpowiedzUsuń
  2. Calusy Beatko . Wierze, ze bedzie dobrze , choc w chorobie ( jak i w zyciu ) sa gory i doliny. Zycze Ci z calego serca , aby tych dolin bylo jak najmniej. Dzis w drodze do pracy patrzylam na wszystkie kolorowe liscie lezace pod nogami i cieszylam sie , dzieki Tobie :-) Sciskam mocno i zycze tylko dobrych dni. Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brus mialo byc zdjecie w nowej fryzurze i makijazu, mam nadzieje ze wkrotce dodasz...wieczor byl super, sernik wysmienity, towarzycho doborowe. buziaki moja sliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Brusik pokaz po szczyżeniuuu, a nie tak bez oczu :))
    Ps. red pazur najlepszy :D
    buziaki !! Ania vs Stiv :P

    OdpowiedzUsuń