poniedziałek, 19 października 2015

No hej

Wyniki do dupy
Chemia nie dała rezultatu
Guz pierwotny rośnie
Guzki na płucach bez zmian

Narazie nie dociera to do mnie 
Nie potrafię uronić nawet jednej łzy
Humor mi dziś dopisuje jak mało kiedy
Wiem,ze przyjdzie uderzenie rzeczywistości,spadnie na łeb jak cegła,znienacka
A może nie potrafię już płakać bo wyczerpałam limit łez ??
Może już przywykłam do złych wieści ??
Nie
Jadąc dziś do szpitala,byłam przygotowana na wszystko
Jestem spokojna dzięki modlitwie,to duzo daje,ochrania
Ufam Temu tam na gorze i dzięki Niemu mam w sercu porządek,czasem tylko gorzej z głową
Serce i rozum,czasem cieżko je zsynchronizować 


Dobrej i spokojnej nocy Kochani
P.s
Mam nadzieje,ze moja noc również bedzie spokojna,mimo wszystko
P.s 2
Dziekuje za wirtualne wsparcie:)
P.s 3
Walczę dalej,do końca i mam nadzieję


8 komentarzy:

  1. Brusik walacz kochana, nie poddawaj się, never !!!! wysylam pozytywną energie :* :* Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam chwilowo dostepu do internetu , a tu taka smutna wiadomosc :-( Ale nie poddajemy sie Beatka , bo walka trwa , prawda ? Sciskam wirtualnie i sily Ci zycze <3 Kciukaski zacisniete na maxa ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie puszczam kciuków! Musi być dobrze, wiem ze będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko - bombarduję Niebo - bądź dobrej myśli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieustannie modlę się za Ciebie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie koniec walki ! Musisz walczyć. Nie wolno Ci sie poddac, stracic wiary i nadzieji. Jesteś najsilnejasza kobieta jaka znam ! Jutro kolejny dzień, razem z siostrunia. Zorganizujcie coś ekstra śmiesznego i motywujacego! Uwielbiam Was i buzkuje, wysyłam ogrom pozytywnej energii ! Modlę się... ;* Paula.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem zła, bardzo zła, bo zasługujesz na dobre wieści :( Wierzę mocno, że w końcu wspólnymi siłami wymodlimy, wyprosimy, wyczarujemy dobre wyniki. Beata trzymam kciuki z całej siły , wiem , że tak dobra osoba jak Ty dostanie to o co prosimy, czyli o zdrowie i pełnię szczęścia dla Ciebie, trzymaj się Kochanieńka. Przesyłamy pozdrowienia z Ostrejłąki (czyt. Ostrołęki ;)) Życzymy Ci dużo siły i wytrwałości w tej nierównej walce. Buziaki *) J.B.A.Bi.

    OdpowiedzUsuń