piątek, 25 lipca 2014

No hej :)

Dwa tygodnie temu pojechałam po wyniki TK płuc i jak już wspominałam we wcześniejszym poście wyniki były dobre..
Mało tego były rewelacyjne ,bo nawet guzki, które nie zostały nigdy określone jako przerzuty ,które miałam od samego początku choroby ,których nie wyżarła chemia ,teraz kiedy nie przyjmuje żadnych środków medycznych ,nagle zaczęły się zmniejszać :)
Mój lekarz, kiedy przekazywał mi informacje patrzył na mnie ze zdziwieniem..
Jak na jakiś cud natury ;)
Powiedział ,że nigdy nie spotkał się z takim przypadkiem..
Ten sam lekarz ,prawie rok temu we wrześniu mówił mi ,że jedyną szansą dla mnie jest amputacja całej nogi..
I ,że jeśli się na to nie zgodzę ,prawdopodobnie zostanie mi półtora roku życia..

Teraz, patrząc na mnie i na moje płuca w ekranie swojego komputera,stwierdził,że jednak ta amputacja nie była by takim dobrym rozwiązaniem..
Więc go zapytałam ,co by było gdybym zaślepiona wiarą w słowa lekarzy pozbyła się mojej nogi???????????????
Gdzie była bym teraz??????????????
Czym bym się poruszała?????????
Jak żyła?????????????
Co działo by się w mojej głowie,duszy ,sercu??????
Jak bym wyglądała??????
Wiele pytań przyszło mi do głowy..
Na to pan dokor zrobił się tylko czerwony..
I zapytał mnie co takiego robię,że jest tak dobrze??
Rozumiecie ON MNIE ZAPYTAŁ
Odwrotna sytuacja, bo to zazwyczaj pacjęci pytają lekarzy o to co mają robić..
Więc powiedziałam mu o wszystkim co robię..
(pisałam też o tym w moich pierwszych postach)
Słuchał ze zdziwieniem i uśmiechem na twarzy:)
To miłe uczucie kiedy lekarz patrzy na ciebie i w jego oczach widać radość..

Tak więc jestem dla lekarzy niesamowitym pacjentem..
Zupełnie nie książkowym..

A dla wielu chorych nadzieją ,że wiara czyni cuda.
 Trzeba to wryć w swoje serce WIARA CZYNI CUDA..

Ja jestem niezmienie szczęśliwa.

Następny skan za trzy miesiące ,tym razem biodra bo to właśnie tam siedzi raczysław..
Ale kto wie może już go tam nie ma...
Nie tęskniła bym wcale:)

Pozdrawiam B.




10 komentarzy:

  1. Bardzo dobre wieści :-)
    Aż się uśmiechnęłam...
    To znaczy ,że trzymaj tak dalej,
    a ja będę trzymać kciuki, by wszystko układało się pomyślnie...
    Cóż medycyna jest potrzebna , ale wiara też.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje serdecznie :)
    Tak medycyna jest potrzebna ale do wszystkiego potrzeba wiary i motywacji umysłu ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Beato! Cudowne wieści! Wiara i miłość czyni cuda, tego jestem pewna!

    Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam całą wielką kopę uścisków i pozdrowień :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo:)
    Tak wiara i milosć czynią cuda masz rację. :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. A jutro "wybierasz się" na pielgrzymkę z moim "kumplem" Andrzejem do Częstochowy ;):*

    OdpowiedzUsuń
  6. To miło z jego strony ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Beatko.To cudownie,ze znalazlas Pania Ewe.Dzieki niej uwierzylas,ze mozesz wyzdrowiec.Kazda chemia pozbawia nas mocy.Kazde lekarstwo oslabia nasz System immunologiczny.Nie wiem czy Pani Ewa zaproponowala Tobie takze zmiane diety.Surowe weganskie jedzenie czyni cuda.Sama nie pisze Blogs ale serdecznie Cie zachecam do przeczytania Bloga Pepsi Eliot.Posluchaj na you Tube wykladow Paula Nilsson,wyklady Victori Boutenko ,Leonarda Colldwela i wielu,wielu innych.Moge Cie zapewnic,ze poczujesz jeszcze wieksza moc wewnetrzna.Rak jest choroba wieloplaszczyznowa,psychika jest bardzo wazna ale odzywianie odgrywa bardzo wazna role.Zywe organiczne jedzenie jest takim Fundamentem bez ktorego nasze zdrowie wali sie.Swist oszalal na punkcie surowej diety ale nie bez przyczyny.To po prostu dziala.Zdrowka zycze

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak dziękuje Bogu za Ewę,wiele zmieniła w moim życiu na lepsze..
    Tak wiem ,że dieta ma bardzo ważny wpływ na nasze zdrowie,zgadzam się z Tobą..
    Jednak uważam ,że nasz organizm bardzo dobrze nam podpowiada czego potrzebuje i nie jestem zwolenniczką surowych diet..
    Również życzę zdrówka :)
    Pozdrawiam B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo silna Beato! Pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Łucjo, cały czas nad tym pracuje ;)
      Również serdeczności:)

      Usuń