poniedziałek, 4 sierpnia 2014

No hej :)

Ci którzy czytują moje wpisy wiedzą ,że mam swój ulubiony park do którego chadzam z Roxy..
Ostatnio jednak ,napotkałam wiele niezbyt przyjemnych dla oka rzeczy..
Chłopaczka ,który chyba zapomniał  ,że nie jest w parku sam i robił coś o czym szybko chciałabym zapomniec....fuj
Pana szczającego jak pies na kwiaty ,żywcem na moich oczach....fuj
Przez te rzeczy jakoś mniej mam chęć odwiedzać ten park..
Moj pies jednak uwielbia spędzać tam czas, a ja ostatnio ,kiedy tam chodzę zastanawiam się co zobaczę tym razem..

Dziś na przykład kiedy tam spacerowałam spotkałam parę młodą mającą sesję zdjęciową...przyjemne dla oka :)


Później idąc dalej śpiącego pijaka :(


Tego samego dnia w tym samym parku dwie tak różne sytuacje..
Szczęście jednych i smutek drugich...
Przykre ale prawdziwe,tak to już w życiu jest ,różni ludzie ,różne sytuacje..
*********************************************************************************


A dziś kiedy weszłam do pracy zobaczyłam protezę nogi...właściciel chce ją sobie stuningować ;)

brrrrrrrr przeszły mnie ciarki,chyba dlatego ,że ja niedawno miałam mieć amputowaną nogę...

Tak jakoś dziwacznie mi się zaczął ten tydzień :)

WAM ŻYCZĘ UDANEGO ,DOBREGO TYGODNIA 
POZDRAWIAM B.

4 komentarze:

  1. Hm... rzeczywiście ciekawe sytuacje, ale chyba dlatego ,
    że i czasy są "ciekawe"...
    Może zmień miejsce spacerów ?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też właśnie sobie o tym pomyślalam ,jest jeszcze jeden park ,trochę dalej i nie taki ładny ale może bez zbędnych atrakcji ;)
      Serdeczności

      Usuń
  2. Unieś wysoko głowę i spójrz na niebo - piękne, błękitne niebo :) i napełniaj głowę dobrymi rzeczami, sytuacjami, dobrym humorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. Jak patrzy sie w niebo nie widać niczego innego :) to jest metoda. Dziękuję :)

      Usuń