niedziela, 23 marca 2014

No HEJ :)

Długo nie pisałam ,dużo się działo ,dużo się dzieje :)

Wyjazd na FUERTEVENTURĘ,cudowny,brak słów by opisać jak bardzo było mi tego trzeba..
Co tu dużo mówić,cudowne miejsce, dwie wspaniałe kobiety które mi towarzyszyły, ciekawe rozmowy,słońce,morze i zielone oliwki(nigdy nie jadłam lepszych:))
Jednym słowem: BAJECZNIE
**************************************************************************

Zaraz po powrocie miałam egzamin teoretyczny na prawo jazdy iiiiiii


                              ZDAŁAM :)


Teraz muszę popracować nad egzaminem praktycznym,ale to już po ślubie, teraz nie mam na to czasu...
Bo właśnie czasu do ślubu mamy coraz mniej,a trochę pierdółek zostało do zrobienia...
***************************************************************************

Tydzień temu odbyło się kolejne spotkanie osób chorych na raka w NEW LIFE CLINICA:)
Jak zwykle było wesoło, mieliśmy urodziny Bożenki, która na spotkania piecze pyszne ciasta:),jest żoną jednego z pacjentów Czarka :)
Jako że,to było moje ostatnie spotkanie przed ślubem, dostałam życzenia i śliczny własnoręcznie zrobiony bukiet:)

OTO MÓJ KRÓLICZKOWY BUKIET:)
 Dziękuje Pani,która go zrobiła ;* I wszystkim za życzenia ,oby się spełniły..
************************************************************************
 A dziś na zakończenie tygodnia mój pies postanowił pobić szkiełko w moich okularach, no i przez to czeka mnie ślepota przez najbliższe dni :)
Dobrze,że brak okularów nie przeszkodzi mi w czytaniu książek..
Dziś zabieram się za książkę o Muminkach..:)
Tak, tak o Muminkach..
Już zostałam wyśmiana przez młodszą siostrę ,że czytam książki dla dzieci :)
Ale nic na to nie poradzę ,że uwielbiam Muminki od dziecka :)
MILEJ NIEDZIELI.B.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz