czwartek, 6 marca 2014

No hej po raz drugi :)

Macie czasem tak ,że kiedy musicie coś zrobić ,czego wcale nie macie ochoty robić ,wymyślacie do zrobienia coś innego ,żeby tylko to odłożyć na pózniej...??
Ja tak mam:)
Muszę przygotować się na jutrzejszą lekcję angielskiego , Richard będzie sprawdzał moje umiejętności z materiału który przerabialiśmy..
A jakoś nie potrafię się skupić..

Przypomniały mi się moje najfajniejsze cytaty z Kubusia Puchatka :)

  "A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy?
– Nic wielkiego. – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika."


  "Kubusiu .. co to jest miłość ? - zapytał Prosiaczek. - Miłość jest wtedy, kiedy kogoś lubimy. Za bardzo"


Bardzo lubię te cytaty i chętnie do nich wracam..
Uważam ,że jest to najprawdziwsza prawda ;)


Miłość jest najważniejszym uczuciem w życiu..
Jest bardzo potrzebna kiedy zmagamy się z przeciwnościami  losu..
Daje poczucie bezpieczeństwa i motywuje do walki..
Wiadomo ,że łatwiej jest walczyć o siebie kiedy mamy dla kogo to robić..
Lub kiedy tracimy wiarę,że się uda ,potrzeba nam kogoś kto powie : WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE !
Najbardziej oklepany tekst, kiedy coś jest nie tak ;)

Myślę,że życie jest po to by dawać miłość i po to by ją brać..
Wokół tego chyba się to wszystko kręci..

ŻYCZĘ WAM DOBREJ NOCY I DUŻO MIŁOŚCI :)
B.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz