czwartek, 13 lutego 2014

                                                         NO HEJ:)

Dziś mój Raczysław miał sesję zdjęciową wykonaną rezonansem magnetycznym ;)
Mam nadzieję że nie przytył i co gorsza nie rozmnożył się..;)
Dziś rano kazałam mu nie rzucać się w oczy podczas badania;) 
A codziennie wieczorem przed snem wyobrażam sobie że go nie ma..
I każę mu spadać na drzewo :) mam nadzieję że posłucha..

A tak na poważnie ,bardzo stresują mnie skany nigdy nie wiem czego się spodziewać..
Najgorsze jest czekanie na wyniki, na ale czym było by życie bez dreszczyka emocji ;)

Dziś rano kiedy jechałam do szpitala dostałam fajny znak,a że ja w znaki wierzę to się ucieszyłam :)
OD TERAZ BEZGRANICZNA RADOŚĆ ! :D

To właśnie mój znak od tymbarka:)
Teraz tylko wierzyć że tak będzie..
                                                    ************************


Mój pies uwielbia strzelać fochy:)Dziś obraziła się za to ,że musiała zostać sama  6 godzin.
Nie zrozumiała, że nie może iść ze mną do szpitala ;)
W ramach rekompensaty musiałam zabrać ją na długi spacer ,do parku oczywiście:)
Mi samej też dobrze to zrobiło..
A dziś pogoda była piękna,prawie wiosenna..
PIERWSZE OZNAKI WIOSNY :)

A TU NASZ PARK W PRAWIE CAŁEJ OKAZAŁOŚCI :)

                                                *******************************
Dziś zabrałam się za czytanie książki "SEKRET" Rhonda Byrne..
Zainteresowała mnie od pierwszej strony..:) Polecam.

DOBREJ NOCY WAM I SOBIE ŻYCZĘ B.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz