niedziela, 9 lutego 2014

                                                         NO HEJ :)

Dziś znowu piękna pogoda..
Słońce napawa optymizmem :)
Ja dzisiejszy dzień spędziłam na małych zakupach i oczywiście w parku z moją rodzinką..
RODZINKA W KOMPLECIE.ICH DWOJE I JA CIEŃ :p
HEJ ROBACZKU JESTEM ROXY :)


                                                              ************

Mój plan IBIZA zostaje zmieniony na FUERTEVENTURA :)
8go marca w Dzień Kobiet jedziemy naładować baterie słoneczkiem..
Powdychać świeżego powietrza..
Zaczęłam gromadzić już garderobę na wyjazd kupiłam różowe trampy i palmiaste legginsy :)
Odkąd zachorowałam lubię ubierać się kolorowo,Wam też polecam..
W KOLORZE SIŁA :)
OTO MOJE ZDOBYCZE:)
Nie mogę doczekać się wakacji ,nie pamiętam kiedy gdzieś ostatnio byłam..
A pogoda w Anglii nie rozpieszcza;)
                                         ********************
MIŁEGO WIECZORU WAM I SOBIE ;) B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz